• 03-01-2011, 10:07:59
    #10
    Reveloper
    Eline emeğine sağlık.

    Hocam isteklerim şunlardır. Puan ve yorum sisteminin ajax olması. Ve link kaldırmak için ücret sunarsanız çok memnun olurum
  • 03-01-2011, 11:08:44
    #11
    v1 i kullanıyordum v2 ona göre daha süper olmuş ücretli olucak bir scripti emeklerine sağlık
  • 03-01-2011, 11:43:03
    #12
    süpersin hocam. Ellerine sağlık.

    edit: etiket kısmı bende calışmıyor. Sayfa bulunamadı diyor. Yardımcı olursanız sevinirim
  • 03-01-2011, 17:01:10
    #13
    ücretli scriptlerden bile daha başarılı
  • 03-01-2011, 18:41:16
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ayhanlicina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    süpersin hocam. Ellerine sağlık.

    edit: etiket kısmı bende calışmıyor. Sayfa bulunamadı diyor. Yardımcı olursanız sevinirim
    destek forumunda yardim almayi denediniz mi?
  • 03-01-2011, 18:56:50
    #15
    RecomeBack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    destek forumunda yardim almayi denediniz mi?
    yazdım ama daha cevap gelmemiş. Burayada yazım dedim acaba genel bir sorun mu diye merak ediyorum.
  • 03-01-2011, 19:14:08
    #16
    1 den 2 ye upgrade imkanı varmı
  • 03-01-2011, 19:49:40
    #17
    linuxsistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 den 2 ye upgrade imkanı varmı
    v1 kullanıyorsanız v2 dosyaları ftpye attıktan sonra /upgrade.php yi çalıştırınız upgrade edecektir o
  • 03-01-2011, 23:07:07
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Buraxlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bedeli nedir acaba.birde kod yapısı nasıl cache varmı
    cache yok hocam. link kaldırma 15$-> sadece paypal.

    RecomeBack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba
    uygun bir ucret odenip, link kaldirilabilir mi?
    link kaldırma 15$-> sadece paypal.

    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eline emeğine sağlık.

    Hocam isteklerim şunlardır. Puan ve yorum sisteminin ajax olması. Ve link kaldırmak için ücret sunarsanız çok memnun olurum
    link kaldırma 15$-> sadece paypal.

    kişisel istekler ile ilgilenemem hocam. puan zaten ajax.

    ayhanlicina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazdım ama daha cevap gelmemiş. Burayada yazım dedim acaba genel bir sorun mu diye merak ediyorum.
    bir cevap yazdım forumda