• 12-09-2010, 22:20:56
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    üstad süpersin. valla ne diyim. iki site daha var onlarıda yaptınmı tamamdır. izlesene ve dailymotion.

    edit. youtube botu süper çalışıyor. yav chatlakturk hocam sen dehşetsin.
  • 12-09-2010, 22:31:55
    #11
    üstad süpersin valla teşekkürler
  • 03-12-2010, 18:23:53
    #12
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar ben kurdum ancak böyle bi hata aldımsorun nedir acaba
    Hata:Fatal error: Call to undefined function: f() in C:\inetpub\vhosts\asabilisim.com\httpdocs\yonetim\ youtube-botu.php on line 127