• 28-08-2010, 22:57:18
    #10
    izlesene botuda olsa süper olacaktı

    saol hocam
  • 28-08-2010, 23:01:43
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Paylaşım İçin Teşekürler Paylaşımlarının devamını dilerim.
  • 28-08-2010, 23:33:16
    #12
    calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    izlesene botuda olsa süper olacaktı

    saol hocam
    İzlesene yaptım da, Adamlar flv yi ip ye göre veriyor. Onu aşmak için stream yapmak gerekiyor, Stream da bw yiyor
  • 29-08-2010, 20:43:19
    #13
    Sorunlarınızı lütfen konu altında belirtin.
  • 29-08-2010, 22:14:11
    #14
    Bot süper çalışıyor arkadaşım ellerine sağlık..Bakmak istiyenler Buraya bakabilirler.
  • 30-08-2010, 04:10:56
    #15
    hocam timsah videolarını da çekebilir miyiz
  • 30-08-2010, 13:45:08
    #16
    teşekkürler güzel paylaşım
  • 31-08-2010, 14:57:01
    #17
    saol sayende bota para harcamıyacağız...
  • 31-08-2010, 22:48:00
    #18
    Success adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saol sayende bota para harcamıyacağız...
    Bişey değil Lütfen kullanan arkadaşlar yorum yapsın.