• 29-08-2010, 02:29:04
    #19
    açınca mk portal sandım birden ellerinize sağlık güzel olmuş.
  • 29-08-2010, 14:37:53
    #20
    html css tasarımı paylaşılmadı değil mi henüz ?
  • 29-08-2010, 15:35:59
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    s7e7v7e7n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    html css tasarımı paylaşılmadı değil mi henüz ?
    hayır bende bekliyorum
  • 01-09-2010, 12:56:19
    #22
    Gerçekten çok hoş ve güzel olmuş çok beğendim valla.
  • 01-09-2010, 17:18:56
    #23
    Üyeliği durduruldu
    güzel bir paylaşım helal olsun ne diyeyim
    Teşekkürler...
  • 01-09-2010, 18:59:56
    #24
    arkadaş bence 2.1 versiyonunu r10 üyelerine özel ücretsiz paylaşmalıdır.
  • 01-09-2010, 19:07:48
    #25
    iLqercan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır bende bekliyorum
    banı acılırsa verir belki
  • 01-09-2010, 21:24:35
    #26
    hakkaten güzel script..fakat asp
  • 01-09-2010, 21:29:57
    #27
    teşekkürler hocam bunun için asp reseller aldım .d sağol tekrar.