• 01-08-2010, 23:35:44
    #46
    bende hala ie de videolar gözükmüyor nasıl yapabilirim yardımcı olurmusunuz ?
  • 01-08-2010, 23:38:50
    #47
    _SaMeT_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende hala ie de videolar gözükmüyor nasıl yapabilirim yardımcı olurmusunuz ?
    R10 da yayınladığım tüm scriptlerin teknik destekleri kapanmıştır. + Paylaşımlar iptal edilmiştir.
  • 02-08-2010, 00:02:44
    #48
    hayırdır ne oldu :S
  • 02-08-2010, 00:26:53
    #49
    nani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırdır ne oldu :S
    Oda bize kalsın, konu kilit.
  • 02-08-2010, 10:37:27
    #50
    Misafir
    Talep üzerine yoruma kapatılmıştır.