_SaMeT_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende hala ie de videolar gözükmüyor nasıl yapabilirim yardımcı olurmusunuz ?
R10 da yayınladığım tüm scriptlerin teknik destekleri kapanmıştır. + Paylaşımlar iptal edilmiştir.