Konu
anarschi Facebook Scripti ! (Coded by İnforesim)+(Facebook Videoları Sorunsuz Çalışır !)
01-08-2010, 23:38:50
#47
inforesim
_SaMeT_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende hala ie de videolar gözükmüyor
nasıl yapabilirim yardımcı olurmusunuz ?
R10 da yayınladığım tüm scriptlerin teknik destekleri kapanmıştır. + Paylaşımlar iptal edilmiştir.