anarschi Facebook Scripti ! (Coded by İnforesim)+(Facebook Videoları Sorunsuz Çalışır !)
49
●4.884
- 28-06-2010, 03:55:53Üyeliği durdurulduBelli belliWebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

inforesim bir süredir paylaşıyorsun ücretsiz, dedim yakında kızmaya başlar gördüm ki ilk mesajında belirtmişsin. bedava paylaşıp insanların kahrını çekmek çok zor bu hızla çabuk tükenmezsin umarım allah sabır versin eline sağlık. - 28-06-2010, 03:57:07Aynen kardeşim, Açıklamada bas bas yazmışım adam msn ekleyip veya ö.m yoluyla aynı soruyu soruyor. İnsanın çileden çıkmaması çok zor.JustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler

