Belli belli
inforesim bir süredir paylaşıyorsun ücretsiz, dedim yakında kızmaya başlar gördüm ki ilk mesajında belirtmişsin. bedava paylaşıp insanların kahrını çekmek çok zor bu hızla çabuk tükenmezsin umarım allah sabır versin eline sağlık.
Aynen kardeşim, Açıklamada bas bas yazmışım adam msn ekleyip veya ö.m yoluyla aynı soruyu soruyor. İnsanın çileden çıkmaması çok zor.