• 09-07-2010, 21:14:39
    #19
    Üyeliği durduruldu
    1. Livezilla Server Admin » User Management yolunu takip edin.
    2. Karşınıza yeni bir pencere gelecek ve başta eklemiş olduğunuz kullanıcı adı yer alacaktır. Ekranda yukarıdaki kısımda User ve Groups sekmesi vardır. Groups a tıklayın.
    3. Düzenleme yapacağımız kullanıcıya sağ tık yap, edit e tıkla.
    4. Tekrar gelen yeni ekranda 4 tane sekme olacaktır. Predefined Messages sekmesinde English (Standart) ı seçip sağ tarafdaki Edit e tıklayın.

    Yeni açılan pencereden gerekli düzenlemeleri yapabilirsiniz.
  • 09-07-2010, 21:17:20
    #20
    Üyeliği durduruldu
    PowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Livezilla server admin > user management > profili seç > admin kullanıcı adı ve şifresini gir > Kullanıcının üstüne iki kere tıkla > Predefined Messages'e gir > New tıkla > Welcome message for external chat yazan yerin altına istediğini yaz. Yeterince ayrıntılı oldu sanırım

    Ben cevap verirken arkadaş cevabı vermiş. Teşekkürler Power
  • 09-09-2010, 09:19:34
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    3.2.0.2 sürümünü kullanan var mı acaba ??
  • 10-09-2010, 01:38:47
    #22
    emeğinize sağlık )
  • 24-09-2010, 23:02:51
    #23
    live zilla kurarken data management kısmına geldiğimizde host user oassword databasename adı soruyor videoda izledim daha önce tanımladığımız data base adını ve şifresini girin diyor data base adını nereden tanımlayacağız
  • 24-09-2010, 23:27:30
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gerçekten çok hoş oldu kurdum tskler
  • 28-09-2010, 12:42:45
    #25
    Üyeliği durduruldu
    kaan335 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    live zilla kurarken data management kısmına geldiğimizde host user oassword databasename adı soruyor videoda izledim daha önce tanımladığımız data base adını ve şifresini girin diyor data base adını nereden tanımlayacağız
    Sitede de aynı yorumu yapmıştınız sanırım kaan arkadaşım
    Oradan cevabı vermiştim ama buradan da vereyim.

    Data Management kısmındaki boşluklar sitenizin veritabanına ait bilgilerdir.
    Yani panelden veritabanı oluşturup bu oluşturdugunuz veritabanının bilgilerini o bosluklara yazacaksınız.
  • 28-09-2010, 15:09:08
    #26
    orcun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.2.0.2 sürümünü kullanan var mı acaba ??


    ???
  • 28-09-2010, 16:11:19
    #27
    Teşekkürler.