• 30-03-2010, 23:47:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Kendi yaptığım Atamız için maskot banner umarım sitenize çok yakışacaktır.

    Sitenize aşağıdaki kodları sitenize ekleyerek maskot banneri sitenize uygulayabilirsiniz.

    Üzerine gelince Atatürk'ün sesiyle Türk milleti zekidir. lafı çıkıyor

    Demo :
    http://www.istediginkod.com

    <style>
    .maskot {
    position: fixed; 
    right:-8px; 
    bottom:-12px; 
    border-style:none; }
    </style>
    <div class="maskot">
    <object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000" id="maskot" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,40,0" border="0" width="203" height="278">
    <param name="movie" value="http://site.mynet.com/istediginkod/atam-1.swf">
    <param name="quality" value="High">
    <param name="menu" value="false">
    <param name="wmode" value="transparent">
    <embed src="http://site.mynet.com/istediginkod/atam-1.swf" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" name="maskot" width="203" height="278" quality="High" menu="false" wmode="transparent">
    </object>
    </div>
  • 31-03-2010, 00:05:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Çok teşekkür ederim.
  • 31-03-2010, 09:05:06
    #3
    harika olmuş ellerine saglık flashı direk paylasırsan seviniriz...
    http://site.mynet.com/istediginkod/atam.swf yerine rar yapıp ekle indirsinler belki save flash sistemini bilmeyen arkdşlr olabilir...
  • 31-03-2010, 09:20:37
    #4
    Atatürk'ün resmi kötü kesilmiş..
  • 31-03-2010, 09:25:41
    #5
    Harika çok teşekkürler. Yeni versiyonları çıkacak olursa ve haber verirsen çok sevinirim.
  • 31-03-2010, 09:50:31
    #6
    Ellerine sağlık
  • 31-03-2010, 09:51:16
    #7
    eline emeğine sağlık güzel olmuş
  • 31-03-2010, 10:12:45
    #8
    ekledim siteme. güzel oldu sağol. ancak resim üzerinde çalışılınabilinir.
  • 31-03-2010, 11:30:55
    #9
    Güzel olmus tesekkürler.TÜRK milleti çalışkandır