Ben sharetonix`e tema yaptım. Herşey güzel tam içime oturdu bu seferde kullanan bi arkadaş sorunlar olduğundan bahsetti hevesim kursağımda kaldı. İnternette araştırma yaparken bir clone scriptte daha rastladım.
Hangisi daha iyi bir türlü karar veremedim. Sizde bi bakın derim..
Demo: http://twatter.com/
Resmi sitesi: http://status.net/
Download: http://status.net/download
Resmi Demo: http://status.status.net/
Sharetonix
Resmi sitesi: http://sharetronix.com/opensource/
Demo: http://sharetronix.com/opensource/demo/
Download: http://sharetronix.com/opensource/download
Twitter Clone (Twitter`in Aynısı - Açık Kaynak)
6
●7.811
- 05-02-2010, 18:31:04Üyeliği durduruldu
- 05-02-2010, 23:13:57Bende kurmuştum bunu ama admin paneli yok. ayarları config dosyalarından yapılıyor. readme dosyasında anlatıyor.
Bu arada buna da bakabilirsin. http://jisko.net/ - 12-02-2010, 08:38:07Konu buradan devam: https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...cikkaynak.html