• 30-01-2010, 00:18:49
    #1
    konuya cevap yazam
  • 30-01-2010, 00:24:07
    #2
    konudaki birinci mesajda sorun olmuş galiba...
    bazı konularda bu sekilde cıkıyor...
  • 30-01-2010, 00:32:59
    #3
    valla bilmiyom baksana bişi bulamayınca bende yazdım bişi
  • 30-01-2010, 11:08:37
    #4
    hadi ya tema çok güzelmiş
  • 30-01-2010, 14:13:13
    #5
    cLoneX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hadi ya tema çok güzelmiş

    ayıpsın özene bezene yaptık

    sanki su hikaye varya kral cıplak ona döndü abi bu site cıplak teması görünmüyo
  • 30-01-2010, 14:31:58
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Tema nerde ?
  • 30-01-2010, 14:32:23
    #7
    Dünkü sorundan kaynaklı bazı konuların içeriği görünmüyor.
  • 30-01-2010, 14:41:00
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tema yok