• 18-01-2010, 17:38:43
    #28
    Üyeliği durduruldu
    yahoo botunda türkçe karakter hatası var sanırım düzeltilirse güzel olur..

    wordpress botlarında otomatik etiket de istiyoruz

    bu arada yahoo botunda videoya girince sağ menü aşağı kayıyor nasıl düzeltebiliriz ?
  • 18-01-2010, 17:54:10
    #29
    burakscan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alt tarafına etikette eklense daha güzel olabilir.
    İnşallah en kısa zamanda o özelliğide eklicem.
    uMiTs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inforesim siteme wordpress dosyalrını attım anadizine ayar.php ı ayarladım db ayarlarını yaptım

    ve sizin siteden giriş yaptım
    http://bot.tazip.com/wordpress-izlesene.php
    girdim arıyorum mesela rober hatemo diye çıkıyor videolar , fakat ekleye basıyorum

    İşlem Başarı İle Gerçekleşti ! Eğer Sitene Konu Eklenmediyse ya Verdiğimiz Dosyayı Ftp ye Atmadın Yada Aynısından 1 Tane Daha Var

    diye yazıyor siteme bakıorum eklenmemiş

    herşeyi dediğiniz gibi yaptım sanırım bi sorun var bi bakarmısınız denermisiniz ?
    büyük ihtimal temadan kaynaklı içerik ekleniyor ama ana sayfaya düşmüyor olabilir. ö.m attım msn ekleyin sitenizi kontrol ediyim
    Archer34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu çok daha güzel olmuş kraloyun,oyunskor,fixoyun vs gibi sitelerin botlarınıda bekliyoruz
    Gittikçe geliştiriyorum tabiki zamanada bağlı. en kısa zamanda daha bot eklicem kusura bakmayın yeni geldim yeni yazıyorum cevap
    Birde oyunları eklerken etiket ekleme olayı yok etiket için yer açsanız biz elimizle yazsak ya da oyunun başlığına göre "," ile ayırarak otomatik derlese tadından yenmez
  • 18-01-2010, 19:15:45
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Sunucu değiştirdim şuan çalışmıyor botlar .S
  • 18-01-2010, 19:29:38
    #31
    Archer34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sunucu değiştirdim şuan çalışmıyor botlar .S
    Ö.m at msn ni bakalım. + yahoo da karakter hatası alanlar yeni wordpress dosyasını indirsinler olanlarla değiştirsinler
  • 18-01-2010, 19:44:23
    #32
    valla harika bir iş çıkarmışsın

    bide etiketleride çekse o zaman tadından yenmez
  • 18-01-2010, 21:29:05
    #33
    Tebrikler. Süper bir sistem.
  • 18-01-2010, 21:35:01
    #34
    eline koluna sağlık hocam..
  • 19-01-2010, 01:33:13
    #35
    Yorumlar için teşekkürler. önerilerinizi dikkate alıcam. lütfen önerilerde bulunun
  • 19-01-2010, 02:41:24
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Başarılı bir iş tebrikler arkadasım çalışmalarınızın ve başarılarınızın devamını dilerim