• 31-01-2010, 11:28:02
    Üyeliği durduruldu
    Egemen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bendede temayı bulamıyor bir türlü resimler gözükmüyor
    ilgileniyorum..
  • 31-01-2010, 11:48:15
    Üyeliği durduruldu
    FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Scripti kurdum gayet güzel. İzin vermemiz gereken klasör falan var mı?
    http://www.turkcesinema.com
    indexdeki videolar klasoru var

    birde yildizlama klasorunun icindeki _config-rating.php buna da ayarlarinizi girmeniz lazim
  • 31-01-2010, 12:04:02
    Egemen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kuran varmı

    fatih hocam hızır acil gibisin bende anlamadıgım bir hata verdi ugrasıyorum

    resimleri bulamıyor hernedense
    con_belesciyiz.php deki ayarları tam yaptınız mı? Sorun muhtelemelen ordandır.
  • 31-01-2010, 12:09:33
    Üyeliği durduruldu
    FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    con_belesciyiz.php deki ayarları tam yaptınız mı? Sorun muhtelemelen ordandır.
    alt dizine kurunca style yi bulamiyormus
  • 31-01-2010, 12:18:12
    Üyeliği durduruldu
    Localde çalışmadı bakalım sitede çalışıcakmı
  • 31-01-2010, 12:18:20
    Kullanılan video player Ticari olarak satılan bir video player boyle guzel bi hizmette onun oyle kullanılması hiç hoş olmamış. Free olarak kullanılabilen bir video player kullanmanızı şiddetle tavsiye ederim, boylesi şık olmuyor.
  • 31-01-2010, 12:19:07
    Üyeliği durduruldu
    flashguru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanılan video player Ticari olarak satılan bir video player boyle guzel bi hizmette onun oyle kullanılması hiç hoş olmamış. Free olarak kullanılabilen bir video player kullanmanızı şiddetle tavsiye ederim, boylesi şık olmuyor.

    farkinda degilim satildiginin onerebilceginiz bir player varmi??
  • 31-01-2010, 12:21:48
    Üyeliği durduruldu
    jw player var temalarıda mevcut
  • 31-01-2010, 12:24:36
    belesciyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    farkinda degilim satildiginin onerebilceginiz bir player varmi??
    Olabilir tabi bilmemeniz ,ben bilgilendirme amaclı dedim. sag tıklarsanız video playerda zaten uretici siteye gidersnz.


    Jwplayer olabilir. Temalarıda mevcut arkadasın dedigi gibi .