• 01-11-2009, 01:06:27
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ücretli http://www.9sn.net/ benzeri script bulunan arkadaşlarla iletişime geçmek
    istiyorum
  • 01-11-2009, 03:45:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu yanlış yere açmışssın ??
  • 01-11-2009, 05:01:38
    #3
    ferdii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu yanlış yere açmışssın ??
    Bunun için en uygun kategorilerden biri.
  • 01-11-2009, 09:20:23
    #4
    dextroit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun için en uygun kategorilerden biri.
    Arkadaş ücretli demiş
  • 11-12-2009, 21:54:50
    #5
    Üyeliği durduruldu
    dextroit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun için en uygun kategorilerden biri.
    antishareware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş ücretli demiş


    Boşuna demiyoruz yanlış yere açmıssın die ama ....
  • 11-12-2009, 22:25:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hocam ücretli script istek kategorisine açmalıydın..
    elimde böyle birşey yok hocam.
    Rapor ediyorum görünce taşırlar.
  • 12-12-2009, 07:45:37
    #7
    💎💎💎ADS Arbitraj💎💎💎
    ersaraf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ücretli http://www.9sn.net/ benzeri script bulunan arkadaşlarla iletişime geçmek
    istiyorum

    Alternatif olarak https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...cripti-11.html adresinde paylaşılan scripti kurabilirsin hocam..