• 05-05-2008, 17:09:58
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Teşekkürler aradığım tarzda bir ziyaretçi defteriydi hatta aradığımdan fazlası var.
  • 05-05-2008, 17:11:13
    #11
    Yönetici onayı bekliyor
    Mehmet37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler. Bunun kurulumunu nasıl yapıyoruz?
    önce dosyaları ftpden ana dizine veya istediğin dizine gönder sonra
    http://siteadresi.com/installation olarak gir db bilgilerini yaz bu kadar