• 07-10-2009, 01:06:48
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu scripti biraz araştırdım ama yine kulanıp kullanmamakta karasızım güvenlik açığı halen varmı?

    r10'da bu konuda sylar arkadaşımız göstermiş ama yine kulanan bilenlerden bir bilgi almak istedim yabanci sözlükler var ama onlar hep Wikipedia tarzı o bana fazla gelir, kendime özel yazdırsam büyük fiyat çekilece kararsız kaldım
  • 07-10-2009, 01:19:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Güvenlik açığı halen var. 13 14 tane açığı mevcut hazır sözlük scriptinin. Ayrıca dün butonu ve istatistikleri de çalışmıyor. Yeni girilen başlıklar sol tarafta alt tarafa geçiyor. Bu ve benzeri bir çok sorunu var o scriptlerin.
  • 07-10-2009, 01:22:24
    #3
    İsviçre Peyniri gibi desene her yeri açık
  • 07-10-2009, 18:53:47
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu script zaten çalışmıyor ben de kurmuştum bi aralar..