• 01-08-2009, 06:05:01
    #19
    Teşekkürler Elinize Sağlık
  • 02-08-2009, 12:55:00
    #20
    gerçekten çok güzel bir şey olmuş ama tek eksiği ziyaretcilerin şarlı sözü ekleyememeleri