6-7 ay önce "Wordpress Yorum Botu" yazıp paylaşmıştım.
Konuya buradan ulaşabilirsiniz.
Pek çok arkadaşımız kullandı.
Umarım ki memnun kalmışlardır.
Bir sorunu yoktu ama yetersiz kalıyordu.
Bende yeni özellikler ve hata gidermelieri ile baştan yazdım.
Umarım yine kullanır ve seversiniz.
--------------GITHUB INDIRME LİNKİ ------------
https://github.com/ArgonauTR/Wordpress-Otomatik-Yorum
--------------YOTUBE KURULUM VE KULLANIM KLAVUZU------------
https://youtu.be/rpUPFcutgRQ?si=jsz33AsRiDbfNW35
--------------EKRAN GÖRÜNTÜLERİ------------
----- GİRİŞ SAYFASI ----

----- ANSAYFA -----

----- YORUM SAYFASI -----
