• 20-05-2009, 23:51:46
    #10
    güzelmiş script arşivine ekleyelim...
  • 21-05-2009, 08:36:53
    #11
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu sanalisyan.com un indexi ne öyle direkt r10dan çalınmış
    r10 bende çaldı :P benım orti yaptı onu ne diyim adama anlatamadım yapma etme dedım dınlemeıd
  • 21-05-2009, 08:48:11
    #12
    bak hoşuma gitti, indiriyorum hemen. teşekkürler.
  • 21-05-2009, 12:15:48
    #13
    ayarları nasıl yapıcaz ya sanal isyan logosu var
  • 21-05-2009, 12:17:17
    #14
    içerisinde fla sı var ordan oynayabilirsin.
  • 21-05-2009, 22:23:15
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Şekil bir ziyaretçi defteri çok teşekkür ederim bizimle paylaştığın için
  • 27-05-2009, 19:56:17
    #16
    rica ederim
  • 27-05-2009, 20:23:54
    #17
    Arşivime ekledim teşekkürler
  • 01-07-2009, 10:08:47
    #18
    rica ederim