• 13-05-2009, 12:16:53
    #10
    mustafa76 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mlsf çalışmıyor botu test ettim

    bende test etsem nasıl kullanıcam ?

    repin süpermiş
  • 13-05-2009, 13:08:03
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    deeds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam diğer sorunsuz çalılşıyordu bunu ftp ye attım çalıştırdım


    Parse error: syntax error, unexpected '<' in /home/oyunlarc/public_html/bymstbot.php(94) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code on line 1

    böyle uzunca bi hata verdi
    bot şifrlendiği için senin hostun izin vermiyor. diğer arkadaslarda dosyayı ftpye atın sonra çalıştırın.

    denemedim henüz.
  • 13-05-2009, 19:38:20
    #12
    bu bot kategoriye göremi çekiyor yoksa kafasına göremi

    edit: Çalışmadı

    Parse error: syntax error, unexpected '<' in /home/sahane/public_html/bymstbot.php(94) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code on line 1
  • 13-05-2009, 22:25:05
    #13
    özür dilerim arkadaşlar bot düzeltildi tekrar indiriniz.
  • 13-05-2009, 23:36:28
    #14
    çalışmadı hata var resim eklemiyor
  • 13-05-2009, 23:52:55
    #15
    hayır ekliyor :S
  • 14-05-2009, 01:55:57
    #16
    edit:

    "Twilight Boyama" adli oyun eklendi..
    "Bakım Salonu" adli oyun eklendi..
    "Motor Master" adli oyun eklendi..
    "Sevgi ve Atı" adli oyun eklendi..
    hata

    bu seferde böyle çıkıyor oyunu çekiyor 10/15 oyun çektikden sonra hata veriyor
  • 14-05-2009, 16:24:26
    #17
    Stefua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    edit:
    "Twilight Boyama" adli oyun eklendi..
    "Bakım Salonu" adli oyun eklendi..
    "Motor Master" adli oyun eklendi..
    "Sevgi ve Atı" adli oyun eklendi..
    hata
    bu seferde böyle çıkıyor oyunu çekiyor 10/15 oyun çektikden sonra hata veriyor
    aynı hatayı bende de verdi
  • 14-05-2009, 18:25:38
    #18
    onu googler adlı arkadaş cevaplarsa iyi olur çünkü ben yazmadım sadece düzelttim