ByMsT v2.0 Flash Oyun Scripti Kraloyun Botu Düzeltme - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ByMsT v2.0 Flash Oyun Scripti Kraloyun Botu Düzeltme
41
●
4.286
R10.net
Yazılım ve Geliştirici Dünyası
Script Satışı
Ücretsiz Scriptler
ByMsT v2.0 Flash Oyun Scripti Kraloyun Botu Düzeltme
1
2
3
4
5
13-05-2009, 12:16:53
#10
axicocuk35
mustafa76 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
mlsf çalışmıyor botu test ettim
bende test etsem nasıl kullanıcam ?
repin süpermiş
13-05-2009, 13:08:03
#11
googler
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
deeds adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam diğer sorunsuz çalılşıyordu bunu ftp ye attım çalıştırdım
Parse error: syntax error, unexpected '<' in /home/oyunlarc/public_html/bymstbot.php(94) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code on line 1
böyle uzunca bi hata verdi
bot şifrlendiği için senin hostun izin vermiyor. diğer arkadaslarda dosyayı ftpye atın sonra çalıştırın.
denemedim henüz.
13-05-2009, 19:38:20
#12
Stefua
bu bot kategoriye göremi çekiyor yoksa kafasına göremi
edit: Çalışmadı
Parse error
: syntax error, unexpected '<' in
/home/sahane/public_html/bymstbot.php(94) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code
on line
1
13-05-2009, 22:25:05
#13
YGuzel
özür dilerim arkadaşlar bot düzeltildi tekrar indiriniz.
13-05-2009, 23:36:28
#14
mustafa76
çalışmadı hata var resim eklemiyor
13-05-2009, 23:52:55
#15
YGuzel
hayır ekliyor :S
14-05-2009, 01:55:57
#16
Stefua
edit:
"Twilight Boyama" adli oyun eklendi..
"Bakım Salonu" adli oyun eklendi..
"Motor Master" adli oyun eklendi..
"Sevgi ve Atı" adli oyun eklendi..
hata
bu seferde böyle çıkıyor oyunu çekiyor 10/15 oyun çektikden sonra
hata veriyor
14-05-2009, 16:24:26
#17
Slvaest
Stefua adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
edit:
"Twilight Boyama" adli oyun eklendi..
"Bakım Salonu" adli oyun eklendi..
"Motor Master" adli oyun eklendi..
"Sevgi ve Atı" adli oyun eklendi..
hata
bu seferde böyle çıkıyor oyunu çekiyor 10/15 oyun çektikden sonra
hata veriyor
aynı hatayı bende de verdi
14-05-2009, 18:25:38
#18
YGuzel
onu googler adlı arkadaş cevaplarsa iyi olur çünkü ben yazmadım sadece düzelttim
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler