• 06-04-2009, 17:21:06
    #10
    çok güzelde nasıl düzenleyebiliriz bunu?
  • 06-04-2009, 17:26:35
    #11
    Tias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok güzelde nasıl düzenleyebiliriz bunu?

    fla yok ise eğer swf decomplier ile şansını deniyebilirisn.
  • 06-04-2009, 18:39:28
    #12
    fla dosyaları ıcınde artı php db de
  • 07-04-2009, 02:59:24
    #13
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    orjinal kendi sitesinden indirebilirsiniz... adresi vermiyim reklam olmasın bilen biliyordur zaten