• 24-02-2009, 12:07:37
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Sen yap, kullanma dersen bile kullanırlar Bende kullanırım şahsen
  • 24-02-2009, 12:08:33
    #20
    Davay davay 🌹
    paylaşmadan pm at
  • 24-02-2009, 13:31:21
    #21
    İlk kullananlardan birisi de ben olurum inş.

    Sabırsızlıkla bekliyorum. Eline Kuvvet
  • 24-02-2009, 13:35:34
    #22
    kolay gelsin, bekliyoruz
  • 24-02-2009, 15:12:18
    #23
    bekliyoruz paylaşımını şimdiden tşkrler
  • 24-02-2009, 15:23:41
    #24
    bi ekran görüntüsü olsa tam süper olur
  • 24-02-2009, 15:46:20
    #25
    bekliyoruz bakalım screenshot varsa iyi olur bi görelim nası bişi
  • 24-02-2009, 18:15:40
    #26
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    MERAK ETTİM. Umarim kullaniriz
  • 24-02-2009, 18:20:12
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Öm at bakalım bi mesut