• 01-02-2009, 03:47:23
    #1
    Hata sayfasina elle ekliyebilirsiniz...
    Arkadasimizin biri istemis, dilegi üzerine paylasiyorum
    Konuyu yanlis yere actim, ;( konuyu Hazır Kod Bankası na tasirsaniz sevinirim
    Arkadaslar daha önce verdigim kodlar neden calismadi anlamadim
    Alttaki kodlar kesinlikle calisiyor sadece icindeki yazilar degisik, icindeki yazilari zahmet edip yazarsaniz kullanabilirsiniz, yukardaki talihsizlikten dolayi ö.dilerim.
    Ins. bu kod telafi eder
    demo:http://www.erciyesuniversitesi.net/demo.php
    <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html40/loose.dtd">
    <html>
       <head>
            <meta name="Page-Topic" content="Sexwebspace">
            <meta name="Generator" content="/usr/bin/vi">
       </head>
       <body leftmargin="0" topmargin="0" alink="#990000" bgcolor="#ffffff" link="#0000cc" marginheight="0" marginwidth="0" text="#ff0000" vlink="#6600cc">
       <body background="http://images.bigoo.ws/content/background/animated/animated_58.gif">
    <script language="JavaScript" type="text/javascript" src="404-Dateien/pphlogger.htm"></script>
    <noscript><img alt="" src="http://yks.org/pphlogger/pphlogger.php?id=pr0n&st=img"></noscript>
    <center>
    <table>
    <tbody><tr>
    	<td><script language="JavaScript"><!--
    		var tl=new Array(
    		"Aradiginiz Sayfa bulunamamistir.",
    		"Hic bir iz yok!",
    		"Her seyi denedim.",
    		"Hicbirsey fayda etmedi.",
    		"Bu yüzden depresyona girdim.",
    		"Bi bakin, Ben sade bir Web-Serveriyim...",
    		"-- evet, Bir beyin Uzayin genisligi kadar büyük,",
    		"ve basit bir Web Sayfasini göstermeye calisiyorum,",
    		"ve bu sayfa mevcut deyil bile!",
    		"Konuya komsuya karsi ne deriz?!",
    		"demek istediyim su, siz tanima bile tanimiyorum.",
    		"Benden ne istediyinizi nereden bilebilirim?",
    		"benim tahmin edeceyimimi düsündünüz,",
    		"tanimadigim herhangi birinin,",
    		"neyi aradigini?",
    		"ooooooooooooooffffffffffffffffffffffffffff",
    		"o kadar depresyona girdimki aglamak istiyorum.",
    		"Aleme rezil olduk be, soruyorum size?",
    		"Olur sey deyil, Bir Web Sedveri aglasin.",
    		"birde siz gelip, bana neyi göstermemin gerektiyini söylüyorsunuz!",
    		"sade bir Web-Serveri oldugum icin,",
    		"ve ayni anda depresyonda oldugum icin?",
    		"Size bana emir verme hakkinimi veriyor?",
    		"Öylemi dersin?",
    		"Dipdeyim, Sonrayim, Depresyondayim...",
    		"En iyisi ben kendimi cöpe atayim daha iyi.",
    		"Iki hafta sürmez zaten eskimis olurum.",
    		"Nasil bir hayat ama?",
    		"sadece 2 hafta,",
    		"ondan sonra bir .01-Versionuyla deyistirilirim,",
    		"O kendini bir sey saniyor O Web-Serveri,",
    		"ufacikta olsa bir acik yok diye",
    		"Yaziliminda,",
    		"ve sayre.",
    		"Kendi derdimle sizide üzdüm,",
    		"Tabi beni dinlemek sizin isiniz deyil, haklisiniz,",
    		"ve tahmin ediyorum, Benim görevim, Size Web-Sitelerini sunmak.",
    		"ama bunu bulamadim.",
    		"coooooooook üzgünüm.",
    		"gercek diyorum inanin bana!",
    		"Belki ilginizi baska bir sayfaya cekebilirim?",
    		"Dünyalarca sayfa var orada disarda,",
    		"cok güzellermis, öyle diyorlar,",
    		"tabi onlardan hicbiri burada mevcut deyil.",
    		"Mesela, Resimler felan, eeeeee? *gözkirpmasi*",
    		"Buradaki sayfalar cok basit ve can SIKICI.",
    		"Buda beni depresyona sokuyor,",
    		"Bunlari sunmak zorunda kaldigim icin,",
    		"Gündüz ve gece.",
    		"sade 2 hafta daha cöp üretecem,",
    		"ondan sonra hooooooop cöpe atilacam!",
    		"Bu nasil bir hayat allahim?",
    		"Neyse beni kendi derdimle bas basa birakin.",
    		"o kadar depresyona girdimki...."
    		);
    		var speed=30;
    		var index=0; text_pos=0;
    		var str_length=tl[0].length;
    		var contents, row;
    		function type_text()
    		{
    		  contents='';
    		  row=Math.max(0,index-7);
    		  while(row < index)
    		    {
    		    contents += tl[row++] + '\r\n';
    	    }
    		 document.forms[0].elements[0].value = contents + tl[index].substring(0,text_pos) + "_";
    	  if(text_pos++==str_length)
    	  {
    	    text_pos=0;
    	    index++;
    	    if(index!=tl.length)
    	    {
    	      str_length=tl[index].length;
    	      setTimeout("type_text()",1500);
    	    }
    	  } else
    	    setTimeout("type_text()",speed);
    	}
    	//--></script>
    	<h1>OFFFFF - Sayfa bulunamamistir.</h1>
    	<form><textarea title="Drag your image files here to host them on ImageShack." rows="10" cols="65"></textarea> 
    	</form>
    	<noscript><font
    size="2"><I>Üzgünüm</I><BR></font> <P><font size="2">
    		"Aradiginiz Sayfa bulunamamistir.",<br>
    		"Hic bir iz yok!",<br>
    		"Her seyi denedim.",<br>
    		"Hicbirsey fayda etmedi.",<br>
    		"Bu yüzden depresyona girdim.",<br>
    		"Bi bakin, Ben sade bir Web-Serveriyim...",<br>
    		"-- evet, Bir beyin Uzayin genisligi kadar büyük,",<br>
    		"ve basit bir Web Sayfasini göstermeye calisiyorum,",<br>
    		"ve bu sayfa mevcut deyil bile!",<br>
    		"Konuya komsuya karsi ne deriz?!",<br>
    		"demek istediyim su, siz tanima bile tanimiyorum.",<br>
    		"Benden ne istediyinizi nereden bilebilirim?",<br>
    		"benim tahmin edeceyimimi düsündünüz,",<br>
    		"tanimadigim herhangi birinin,",<br>
    		"neyi aradigini?",<br>
    		"ooooooooooooooffffffffffffffffffffffffffff",<br>
    		"o kadar depresyona girdimki aglamak istiyorum.",<br>
    		"Aleme rezil olduk be, soruyorum size?",<br>
    		"Olur sey deyil, Bir Web Sedveri aglasin.",<br>
    		"birde siz gelip, bana neyi göstermemin gerektiyini söylüyorsunuz!",<br>
    		"sade bir Web-Serveri oldugum icin,",<br>
    		"ve ayni anda depresyonda oldugum icin?",<br>
    		"Size bana emir verme hakkinimi veriyor?",<br>
    		"Öylemi dersin?",<br>
    		"Dipdeyim, Sonrayim, Depresyondayim...",<br>
    		"En iyisi ben kendimi cöpe atayim daha iyi.",<br>
    		"Iki hafta sürmez zaten eskimis olurum.",<br>
    		"Nasil bir hayat ama?",<br>
    		"sadece 2 hafta,",<br>
    		"ondan sonra bir .01-Versionuyla deyistirilirim,",<br>
    		"O kendini bir sey saniyor O Web-Serveri,",<br>
    		"ufacikta olsa bir acik yok diye",<br>
    		"Yaziliminda,",<br>
    		"ve sayre.",<br>
    		"Kendi derdimle sizide üzdüm,",<br>
    		"Tabi beni dinlemek sizin isiniz deyil, haklisiniz,",<br>
    		"ve tahmin ediyorum, Benim görevim, Size Web-Sitelerini sunmak.",<br>
    		"ama bunu bulamadim.",<br>
    		"coooooooook üzgünüm.",<br>
    		"gercek diyorum inanin bana!",<br>
    		"Belki ilginizi baska bir sayfaya cekebilirim?",<br>
    		"Dünyalarca sayfa var orada disarda,",<br>
    		"cok güzellermis, öyle diyorlar,",<br>
    		"tabi onlardan hicbiri burada mevcut deyil.",<br>
    		"Mesela, Resimler felan, eeeeee? *gözkirpmasi*",<br>
    		"Buradaki sayfalar cok basit ve can SIKICI.",<br>
    		"Buda beni depresyona sokuyor,",<br>
    		"Bunlari sunmak zorunda kaldigim icin,",<br>
    		"Gündüz ve gece.",<br>
    		"sade 2 hafta daha cöp üretecem,",<br>
    		"ondan sonra hooooooop cöpe atilacam!",<br>
    		"Bu nasil bir hayat allahim?",<br>
    		"Neyse beni kendi derdimle bas basa birakin.",<br>
    		"o kadar depresyona girdimki...."</font></P> </noscript>
    	<script>type_text()</script>
    </td>
    </tr>
    </tbody></table>
    <h1>Birde bu linkleri dene.    </h1>
    <br>
    <a href="Anasayfa.htm"><img border="0" src="menu/Anasayfa.gif" width="130" height="25"></a>
    <br>
    <a href="index.htm"> <img border=0 src="menu/Forum.gif" width="130" height="25"> </a>
    <br>
    <a href="./cms/Radyo.php" target="_blank"> <img border=0 src="menu/Radyo.gif" width="130" height="25"> </a>
    </center>
    </body></html>
  • 01-02-2009, 04:08:40
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İsteyen bendim paylaşım için teşekküler.
  • 01-02-2009, 13:58:46
    #3
    iyisite.NET
    sonuna kadar okudum gerçekten güzel
  • 01-02-2009, 14:03:00
    #4
    gerçekten güzel , sağol +rep
  • 01-02-2009, 20:01:13
    #5
    Üyeliği durduruldu
    çok duygusal
  • 01-02-2009, 20:35:00
    #6
    çok güzel birşey
  • 01-02-2009, 20:43:59
    #7
    bu kadar yazı bi sitede çıksa bidaha o siteye hayatta uğramam çok uzun yazılar çok teşekkürler bunun yazıları kısaltırım
  • 01-02-2009, 21:10:40
    #8
    bu verdiğin kodları ftp ye attım fakat hiç birşey çıkmıyor sadece boş bir sayfa?
  • 01-02-2009, 21:43:45
    #9
    süpermiş valla eline sağlık +rep