Arkadasimizin biri istemis, dilegi üzerine paylasiyorum
Konuyu yanlis yere actim, ;( konuyu Hazır Kod Bankası na tasirsaniz sevinirim
Arkadaslar daha önce verdigim kodlar neden calismadi anlamadim

Alttaki kodlar kesinlikle calisiyor sadece icindeki yazilar degisik, icindeki yazilari zahmet edip yazarsaniz kullanabilirsiniz, yukardaki talihsizlikten dolayi ö.dilerim.
Ins. bu kod telafi eder
demo:http://www.erciyesuniversitesi.net/demo.php
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html40/loose.dtd">
<html>
<head>
<meta name="Page-Topic" content="Sexwebspace">
<meta name="Generator" content="/usr/bin/vi">
</head>
<body leftmargin="0" topmargin="0" alink="#990000" bgcolor="#ffffff" link="#0000cc" marginheight="0" marginwidth="0" text="#ff0000" vlink="#6600cc">
<body background="http://images.bigoo.ws/content/background/animated/animated_58.gif">
<script language="JavaScript" type="text/javascript" src="404-Dateien/pphlogger.htm"></script>
<noscript><img alt="" src="http://yks.org/pphlogger/pphlogger.php?id=pr0n&st=img"></noscript>
<center>
<table>
<tbody><tr>
<td><script language="JavaScript"><!--
var tl=new Array(
"Aradiginiz Sayfa bulunamamistir.",
"Hic bir iz yok!",
"Her seyi denedim.",
"Hicbirsey fayda etmedi.",
"Bu yüzden depresyona girdim.",
"Bi bakin, Ben sade bir Web-Serveriyim...",
"-- evet, Bir beyin Uzayin genisligi kadar büyük,",
"ve basit bir Web Sayfasini göstermeye calisiyorum,",
"ve bu sayfa mevcut deyil bile!",
"Konuya komsuya karsi ne deriz?!",
"demek istediyim su, siz tanima bile tanimiyorum.",
"Benden ne istediyinizi nereden bilebilirim?",
"benim tahmin edeceyimimi düsündünüz,",
"tanimadigim herhangi birinin,",
"neyi aradigini?",
"ooooooooooooooffffffffffffffffffffffffffff",
"o kadar depresyona girdimki aglamak istiyorum.",
"Aleme rezil olduk be, soruyorum size?",
"Olur sey deyil, Bir Web Sedveri aglasin.",
"birde siz gelip, bana neyi göstermemin gerektiyini söylüyorsunuz!",
"sade bir Web-Serveri oldugum icin,",
"ve ayni anda depresyonda oldugum icin?",
"Size bana emir verme hakkinimi veriyor?",
"Öylemi dersin?",
"Dipdeyim, Sonrayim, Depresyondayim...",
"En iyisi ben kendimi cöpe atayim daha iyi.",
"Iki hafta sürmez zaten eskimis olurum.",
"Nasil bir hayat ama?",
"sadece 2 hafta,",
"ondan sonra bir .01-Versionuyla deyistirilirim,",
"O kendini bir sey saniyor O Web-Serveri,",
"ufacikta olsa bir acik yok diye",
"Yaziliminda,",
"ve sayre.",
"Kendi derdimle sizide üzdüm,",
"Tabi beni dinlemek sizin isiniz deyil, haklisiniz,",
"ve tahmin ediyorum, Benim görevim, Size Web-Sitelerini sunmak.",
"ama bunu bulamadim.",
"coooooooook üzgünüm.",
"gercek diyorum inanin bana!",
"Belki ilginizi baska bir sayfaya cekebilirim?",
"Dünyalarca sayfa var orada disarda,",
"cok güzellermis, öyle diyorlar,",
"tabi onlardan hicbiri burada mevcut deyil.",
"Mesela, Resimler felan, eeeeee? *gözkirpmasi*",
"Buradaki sayfalar cok basit ve can SIKICI.",
"Buda beni depresyona sokuyor,",
"Bunlari sunmak zorunda kaldigim icin,",
"Gündüz ve gece.",
"sade 2 hafta daha cöp üretecem,",
"ondan sonra hooooooop cöpe atilacam!",
"Bu nasil bir hayat allahim?",
"Neyse beni kendi derdimle bas basa birakin.",
"o kadar depresyona girdimki...."
);
var speed=30;
var index=0; text_pos=0;
var str_length=tl[0].length;
var contents, row;
function type_text()
{
contents='';
row=Math.max(0,index-7);
while(row < index)
{
contents += tl[row++] + '\r\n';
}
document.forms[0].elements[0].value = contents + tl[index].substring(0,text_pos) + "_";
if(text_pos++==str_length)
{
text_pos=0;
index++;
if(index!=tl.length)
{
str_length=tl[index].length;
setTimeout("type_text()",1500);
}
} else
setTimeout("type_text()",speed);
}
//--></script>
<h1>OFFFFF - Sayfa bulunamamistir.</h1>
<form><textarea title="Drag your image files here to host them on ImageShack." rows="10" cols="65"></textarea>
</form>
<noscript><font
size="2"><I>Üzgünüm</I><BR></font> <P><font size="2">
"Aradiginiz Sayfa bulunamamistir.",<br>
"Hic bir iz yok!",<br>
"Her seyi denedim.",<br>
"Hicbirsey fayda etmedi.",<br>
"Bu yüzden depresyona girdim.",<br>
"Bi bakin, Ben sade bir Web-Serveriyim...",<br>
"-- evet, Bir beyin Uzayin genisligi kadar büyük,",<br>
"ve basit bir Web Sayfasini göstermeye calisiyorum,",<br>
"ve bu sayfa mevcut deyil bile!",<br>
"Konuya komsuya karsi ne deriz?!",<br>
"demek istediyim su, siz tanima bile tanimiyorum.",<br>
"Benden ne istediyinizi nereden bilebilirim?",<br>
"benim tahmin edeceyimimi düsündünüz,",<br>
"tanimadigim herhangi birinin,",<br>
"neyi aradigini?",<br>
"ooooooooooooooffffffffffffffffffffffffffff",<br>
"o kadar depresyona girdimki aglamak istiyorum.",<br>
"Aleme rezil olduk be, soruyorum size?",<br>
"Olur sey deyil, Bir Web Sedveri aglasin.",<br>
"birde siz gelip, bana neyi göstermemin gerektiyini söylüyorsunuz!",<br>
"sade bir Web-Serveri oldugum icin,",<br>
"ve ayni anda depresyonda oldugum icin?",<br>
"Size bana emir verme hakkinimi veriyor?",<br>
"Öylemi dersin?",<br>
"Dipdeyim, Sonrayim, Depresyondayim...",<br>
"En iyisi ben kendimi cöpe atayim daha iyi.",<br>
"Iki hafta sürmez zaten eskimis olurum.",<br>
"Nasil bir hayat ama?",<br>
"sadece 2 hafta,",<br>
"ondan sonra bir .01-Versionuyla deyistirilirim,",<br>
"O kendini bir sey saniyor O Web-Serveri,",<br>
"ufacikta olsa bir acik yok diye",<br>
"Yaziliminda,",<br>
"ve sayre.",<br>
"Kendi derdimle sizide üzdüm,",<br>
"Tabi beni dinlemek sizin isiniz deyil, haklisiniz,",<br>
"ve tahmin ediyorum, Benim görevim, Size Web-Sitelerini sunmak.",<br>
"ama bunu bulamadim.",<br>
"coooooooook üzgünüm.",<br>
"gercek diyorum inanin bana!",<br>
"Belki ilginizi baska bir sayfaya cekebilirim?",<br>
"Dünyalarca sayfa var orada disarda,",<br>
"cok güzellermis, öyle diyorlar,",<br>
"tabi onlardan hicbiri burada mevcut deyil.",<br>
"Mesela, Resimler felan, eeeeee? *gözkirpmasi*",<br>
"Buradaki sayfalar cok basit ve can SIKICI.",<br>
"Buda beni depresyona sokuyor,",<br>
"Bunlari sunmak zorunda kaldigim icin,",<br>
"Gündüz ve gece.",<br>
"sade 2 hafta daha cöp üretecem,",<br>
"ondan sonra hooooooop cöpe atilacam!",<br>
"Bu nasil bir hayat allahim?",<br>
"Neyse beni kendi derdimle bas basa birakin.",<br>
"o kadar depresyona girdimki...."</font></P> </noscript>
<script>type_text()</script>
</td>
</tr>
</tbody></table>
<h1>Birde bu linkleri dene. </h1>
<br>
<a href="Anasayfa.htm"><img border="0" src="menu/Anasayfa.gif" width="130" height="25"></a>
<br>
<a href="index.htm"> <img border=0 src="menu/Forum.gif" width="130" height="25"> </a>
<br>
<a href="./cms/Radyo.php" target="_blank"> <img border=0 src="menu/Radyo.gif" width="130" height="25"> </a>
</center>
</body></html>
