• 27-01-2009, 01:22:13
    #10
    Çok Güzel Bir Paylaşim.
  • 27-01-2009, 11:19:15
    #11
    Rica edeRim aRkadaşLaR eLimden geLdiğince biRşeyLeR katmaya çaLışıcam...
  • 27-01-2009, 15:29:20
    #12
    iyisite.NET
    teşekkürler güzel bir paylaşım.
  • 27-01-2009, 17:06:52
    #13
    Çok teşekkürler bir deneyeyim
  • 28-01-2009, 00:20:07
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Giden mail inboxamı yoksa sandboxamı düşüyor acaba
  • 28-01-2009, 11:30:54
    #15
    inbox a düşüyor... isterseniz kendi adresinizde deneyebilirsiniz.. aslında çok amaçlı kullanılabilecek bi yapı
  • 28-01-2009, 11:37:40
    #16
    Üyeliği durduruldu
    emeğine paylaşımına sağlık dostum..

    bu konularda biraz acemiyim acaba bunu nasıl kuruyoruz ?
  • 28-01-2009, 13:38:31
    #17
    arkadaşım dosyaları indir , inc.recommend.php dosyasını notepad , frontpage vs.. gibi bi programla aç ve kendi sitene göre uyarla....takıldığın yer olursa pm yada msn den görüşebiliriz yardımcı olurum
  • 28-01-2009, 16:09:36
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Rehberimkuran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inbox a düşüyor... isterseniz kendi adresinizde deneyebilirsiniz.. aslında çok amaçlı kullanılabilecek bi yapı
    teşekkürler +rep