• 07-01-2009, 19:09:33
    #1
    Şu Konudaki mp3 scriptinin tasarımını değiştirdim biraz ve paylaşmak istedim.

    //Edit: admin paneline hiç dokunmadım.Google Chrome,Firefox,İE 7 ve Orca browserlarında hiçbi' kusura bulunmamaktadır.
    // download sayfasındaki sorun düzeltildi.



    Test - İndir

    Sait ERGÜN

    ss1 - ss2 - ss3
  • 07-01-2009, 19:21:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Süpersin...
  • 07-01-2009, 20:31:21
    #3
    Sorularınızı pm yerine burdan sorarsanız sevinirim.
    Ayrıca scriptle ilgili genel bilgi kendi konusunda.
  • 07-01-2009, 20:32:30
    #4
    mp3 tıklayınca yorumyaz bölümünde kod hatası var
  • 07-01-2009, 20:42:53
    #5
    Max!daTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mp3 tıklayınca yorumyaz bölümünde kod hatası var
    Ekran görüntüsü koyar mısın göremedim? Chrome kullanıyorum bi sorun yok gibi :S
  • 07-01-2009, 20:54:01
    #6
    Tias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran görüntüsü koyar mısın göremedim? Chrome kullanıyorum bi sorun yok gibi :S
    http://img340.imageshack.us/img340/9857/adszhk8.jpg
  • 07-01-2009, 20:59:58
    #7
    Title yapısındada sorun var.
    Ayrıca mp3 sayfasına girince çok acaip bende.
    Onun dışında güzel bi editleme olmuş eline sağlık.
    Eğer o hatalarıda düzeltirsen kullanmayı düşünürüm.
  • 07-01-2009, 21:06:26
    #8
    hataları net yazarsanız ayarlarız.
    mp3 sayfasına gidince bi'şey görmüyorum hata olarak.
    title yapısına hiç ellemedim herkes kafasına göre kullanabilir.
  • 07-01-2009, 21:07:02
    #9
    Tias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hataları net yazarsanız ayarlarız.
    mp3 sayfasına gidince bi'şey görmüyorum hata olarak.
    title yapısına hiç ellemedim herkes kafasına göre kullanabilir.
    mp3 sayfasında hata yok diyorsun resim istedin verdim bakmadın sanırım ?