• 02-10-2020, 13:06:11
    #1


    Ücretsiz SMM panel teması olan WowoSMM sayesinde müşterilerinizin memnun kalacağı ve bir defa hizmet alanın tekrardan uğrayacağı bir site oluşturacaksınız. WowoSMM tamamen ücretsiz olarak açık kaynak kodları ile birlikte geliştiricisi tarafından piyasaya sunulmuştur. Tamamen responsive uyumlu şekilde dökümü yapılmış olup, Bootstrap 4 kullanılmıştır.

    Satışını yapmak haricinde istediğiniz gibi kullanabilirsiniz.

    İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ
  • 02-10-2020, 13:09:40
    #2
    böyle mide bulandırıcı bir ticarete maruz kaldığınız için çok üzüldüm. elinize sağlık, harika çizimler.
  • 02-10-2020, 13:11:09
    #3
    çok iyi çizim, elinize sağlık
  • 02-10-2020, 13:11:45
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Harika duruyor, elinize sağlık.
  • 02-10-2020, 13:13:31
    #5
    Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Merhabalar,
    Ortak proje yapacağımız kişinin beni kandırmasınıın ardından yaptığım çizim haliyle boşa gitti. Bende ona yar olmasın diye ücretsiz dağıtmaya karar verdim.
    Satmak haricinde istediğiniz gibi kullanabilirsiniz. Sadece Ana Sayfa'sı mevcuttur. Umarım işinize yarar, iyi günlerde kullanın.
    Adobe Xd projesidir. Çizim bana aittir.

    Link1: https://www.dosya.tc/server31/33hyrg/wowosmm.rar.html
    Link2: https://dosya.co/nx6zpgsfy9dl/wowosmm.rar.html
    Link3: https://www.dosyaupload.com/ka02
    Konu ile alakasız fakat xd den çizim halini koda hangi yöntemle döküyorsunuz hocam hangisi en kolay oluyor?
  • 02-10-2020, 13:17:41
    #6
    Muhteşem
  • 02-10-2020, 13:18:03
    #7
    Harika Olmuş Hocam Elinize Sağlık. İyi Yapmışsınız
  • 02-10-2020, 13:18:52
    #8
    Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html

    Beni kandıran kişiye -iTrader verdim diye, -iTrader verdi. İlgili yere şikayette bulundum. İlgili yönetici incelediği zaman onu silecektir. Ya ben şu an neyi açıklamak zorunda kalıyorum? Sen neyi sorguluyorsun? Lütfen konuyu daha fazla kirletme.
    Tamam işte kendin söylüyorsun neyi açıklamak zorunda hissediyorsun kendini ? Direk ücretsiz veriyorum de geç konu incelemedeyse eğer zan altında tutmayın kimseyi .. Neyse iyi forumlar ...
  • 02-10-2020, 13:27:49
    #9
    Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Umarım ufakta olsa faydası dokunur size. İyi günlerde kullanın.

    KarmaDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle mide bulandırıcı bir ticarete maruz kaldığınız için çok üzüldüm. elinize sağlık, harika çizimler.
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok iyi çizim, elinize sağlık
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harika duruyor, elinize sağlık.
    BarisTekce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu ile alakasız fakat xd den çizim halini koda hangi yöntemle döküyorsunuz hocam hangisi en kolay oluyor?
    Omerbulutxs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhteşem
    Fersahglmz24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harika Olmuş Hocam Elinize Sağlık. İyi Yapmışsınız