EBA sistemi gerçekten güzel,öğrencilerimize çok faydası oluyor, öğrencilerimiz de takip ediyorlar. Lakin özel okulların bazılarının yaptığı gibi biz de öğrencilerimiz bize sorularını sorabileceği, bizim yanıtlayabileceğimiz bir sistem olsa daha iyi olur dedik, EBA'da giriş saatleri ve yoğunluktan dolayı bazı aksamalar olabiliyor. Biz kendi okulumuzun minik sisteminde cocuklara da ekstra boyle yardımcı olmak adına bir sistem bulabilir miyiz acaba dedik öğretmen arkadaşlar ile,Belki elinde olan ve öğrencilerimize katkı için bizimle paylaşmak isteyen birileri vardır ya da bir sistem önermek isteyen birileri vardır diye buraya yazmak istedim. Şimdiden herkese teşekkür ederim