• 24-08-2008, 00:39:48
    #10
    bu konuda bana - rep veren şahsiyet...... kimse msn mi eklesin ben burada paypaşım yapıyorum rep puanı falanda istemiyorum yaptığın çok büyük terbiyesizlik msn mi ekle konuşalım derdin neyse açıkla.
  • 24-08-2008, 16:55:49
    #11
    derinsular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    indirdiğiniz dosya içerisinde beni oku diye txt dosyası var orayı okursanız yazıyor orada svg dosyasını çalıştırma ve çevirme program var.
    merhabalar dosya içersindeki programları kurduğumu belirtmiştim.tek tek çeviriyo sanırım ben toplu çevirebilcek bir progeram varmı diye sormuştum yada inkscape programını benmi kullanamadım.yinede teşekkürler cevabınız için...
  • 25-08-2008, 14:05:01
    #12
    teşekkürler
  • 25-08-2008, 14:18:15
    #13
    Üyeliği durduruldu
    indirdim tşk.
  • 26-08-2008, 01:31:42
    #14
    rica ederim.
  • 26-08-2008, 02:04:00
    #15
    Üyeliği durduruldu
    sağol eline sağlık arkadaşım