• 26-06-2008, 15:42:30
    #64
    HooLiGaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ö.m alabilirmiyim
    Pm gönderildi.
  • 26-06-2008, 21:47:29
    #65
    pm ile scripti alabilir miyim ?
  • 27-06-2008, 12:09:29
    #66
    psikopatr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm ile scripti alabilir miyim ?
    pm gönderildi.
  • 27-06-2008, 12:15:23
    #67
    pm alabilirmiyim
  • 27-06-2008, 12:48:31
    #68
    yuxelmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm alabilirmiyim
    Pm gönderildi.
  • 30-06-2008, 15:38:47
    #69
    özel mesaj gönderirsen sevinirim.
  • 30-06-2008, 18:34:02
    #70
    Çok Saol Banda Pm Gönderirimisin Tşk Ederim
  • 30-06-2008, 23:01:13
    #71
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bana da yollarmısın
  • 01-07-2008, 00:37:18
    #72
    Bende özel mesaj alabilirmiyim