Ozaman ikinci satiri edtile arkadasim.
Konuda pm ile verecegim diye yaziyorsun sonrada pm isteyenlere verdigin cvba bak ayip yaa valla.
Ilk konuda indirmek icin link yok! Demoda sorun var!
Pm isteyenlere cevap vermiyorum.
Çünkü konu tarihi : 16-06-2008, 17:58:59
Aradan 1 seneye yakın zaman geçmiş.Bu tasarımın üstünden onlarca güzel tasarımlar yayınlandı.
Onları araştırın.Bu kodlamayı sildik çünkü daha güzellerini yazıyoruz.
Eğer elinde olan varsa konu altında paylaşabilir.
Yöneticilerde konuyu kitlerlerse memnun olurum.
Saygılarımla
TURKEYTESCİL İNTERNET HİZMETLERİ
Ferhat ÇAKMAKOĞLU