Anket Ticket Sistemi Yapıyımmı
Toplam Katılımcı Sayısı: 85
Ticket Sistemi Yapıyımmı
evet
%89,41 (76 Oy)
hayır
%10,59 (9 Oy)
  • 20-09-2017, 18:20:28
    #10
    Güzel olur hocam
  • 20-09-2017, 18:32:54
    #11
    Asp.net MVC ile kendi yazmış olduğum ticket sistemim var.
    Aynı zamanda, firma içerisinde çalışan personellerin günlük işlerini sisteme girebileceği, beklemede yada tamamlandı olan işlerinin raporunu alabilceği bir sistemide içerisidne bulunduruyor.

    Bilgilendirme için belirttim. Piyasada kullanan firmalar mevcut olduğu için, Sistemi ücretsiz dağıtmıyorum. Sistemi görmek isteyen arkadaşlar, bana mesaj atabilirler..
  • 20-09-2017, 18:52:15
    #12
    Üyeliği durduruldu
    maden hava basılıyor bende basayım benim sistem üyeler arası mesajlaşma çoklu hotmailde oldugu gibi okunmayan mesajlar bold mesaj içinde yazışmalar signal r ile anlık... gelen cevap mesaj sayısıda gösteriliyor toplu silme hotmailde ki gibi toplu gönderme autocomplate ile
    isteyen sisteme giriş yapıp greblir
    http://www.aspnetturkiye.com/Anasayfa
    username :mokoko
    pass:1111
  • 17-06-2018, 10:18:22
    #13
    link göremedim hocam ?
  • 17-06-2018, 10:53:26
    #14
    bugrakaraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    link göremedim hocam ?
    oncelıkle hort
    konuyu actigim zaman boyle bir dusuncem vardi ama zaman oldugu icin yapmadim,sonradanda unuttum zaten