maden hava basılıyor bende basayım

benim sistem üyeler arası mesajlaşma çoklu hotmailde oldugu gibi okunmayan mesajlar bold mesaj içinde yazışmalar signal r ile anlık... gelen cevap mesaj sayısıda gösteriliyor toplu silme hotmailde ki gibi toplu gönderme autocomplate ile
isteyen sisteme giriş yapıp greblir
http://www.aspnetturkiye.com/Anasayfa
username :mokoko
pass:1111