• 30-03-2008, 00:54:52
    #1
    Edit//
  • 30-03-2008, 01:46:11
    #2
    konuyu yanlış yere açmışsın
  • 30-03-2008, 02:00:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Script güzel ama konu açtığın başlığa bir daha bak istersen...
  • 30-03-2008, 12:11:04
    #4
    malesef konu yanlış yerde
  • 30-03-2008, 13:17:17
    #5
    arkadaşlar kusra bakmayın şimdi farkettim
    gece 3.5 ta açılan konu bukadar oluyo özür dilerim