Opencart hangi sürümü kullanmaliyim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Opencart hangi sürümü kullanmaliyim
5
●
732
R10.net
Yazılım ve Geliştirici Dünyası
Script Satışı
Ücretsiz Scriptler
Opencart hangi sürümü kullanmaliyim
21-07-2015, 12:53:38
#1
Misafir
Merhabalar. Opencart 2.0.1.1 surumunde kaymalar ve editor bozukluğu var, hangi surumunu kullanmamı tavsiye edersiniz ? 😊
21-07-2015, 14:26:33
#2
Ceku
OpenCart v2.0.1.1 Türkçe sürümünde Sıkıntılar var Onun için OpenCart 1.5.6 Türkçe sürümünü Kullanabilirsiniz.
21-07-2015, 14:35:26
#3
kirsehirli
Üyeliği durduruldu
Ceku adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
OpenCart v2.0.1.1 Türkçe sürümünde Sıkıntılar var Onun için OpenCart 1.5.6 Türkçe sürümünü Kullanabilirsiniz.
tüm mesajı kalın yazmak yasak bilginiz olsun
ek olarak 1.5x sürümü nü kullanmanızı tavsiye ederim.
21-07-2015, 16:26:16
#4
Misafir
Sağolun arkadaşlar
@
kirsehirli
;
@
Ceku
;
22-07-2015, 13:02:37
#5
eHNeRa
Platin üye
1.5.6 Türkçe sürümünü Kullanabilirsiniz.
28-07-2015, 11:00:53
#6
Misafir
eHNeRa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1.5.6 Türkçe sürümünü Kullanabilirsiniz.
Teşekkürler
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler