• 28-09-2014, 22:27:01
    #10
    msezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cevabınız kısmının altına yazı yazmak istediğimde <p> kodunu yazıyorum fakat işlemiyor <p> olarak gözüküyor
    Aslinda gayet normal bir durum xss olurdu.Ama cözümü burada var.
  • 28-09-2014, 22:34:44
    #11
    kingofseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslinda gayet normal bir durum xss olurdu.Ama cözümü burada var.
    Hocam bu sanırım cevapların içindeki html kodundan bahsediyor
  • 05-07-2015, 02:37:38
    #12
    msezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cevabınız kısmının altına yazı yazmak istediğimde <p> kodunu yazıyorum fakat işlemiyor <p> olarak gözüküyor
    kingofseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi kodu yazdiginiz'da beyza sayfa cikiyor yardimci olayim.
    msezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam orada var fakat kodlarla yazı yazdigimda beyaz sayfa çıkıyor
    kingofseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    qa-lang/tr/qa-lang-question.php'de

    'your_answer_title' => 'Cevabınız',
    burada var o yazi.
    webmaster52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm attım hocam
    msezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malesef dediğiniz konumda öyle bi dosya yok. language klasöründede default.php yok default.php olanlarda baktım bulamadım
    webmaster52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    /www/qa-theme/dude/language/default.php

    aç düzenle de ve

    'ask questions' => 'Soru Sor',

    ekle ve kaydet.
    msezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir türlü bulamadım yok mu yardımcı olucak? Soru sayfalarını düzenleyemiyorum
    msezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar
    question2answer scriptinde soru sayfasında cevap yazma tablosunun üstünde "cevabınız" yazıyor. Ben bu "cevabınız" ı nerden değiştireceğim bir türlü bulamadım. dil dosyasında var oradada renkli falan yazılmıyor.
    msezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu sanırım cevapların içindeki html kodundan bahsediyor
    kingofseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslinda gayet normal bir durum xss olurdu.Ama cözümü burada var.
    rica etsem elinde Dude teması olan yardımcı olabilirmi ? aradık ama çok bulamadık.