• 28-05-2009, 00:12:55
    #1
    Merhabalar Arkadaşlar

    Sitelerimde kullanmak üzere sağ alt köşeden çıkan msn uyarı penceresi şeklinde olan msn popup koduna ihtiyacım var elinde olan arkadaşlar benimle paylaşabilirse çok memnun olurum.

    Örnek



    İyi Çalışmalar.
  • 28-05-2009, 00:19:50
    #2
    XST
    Üyeliği durduruldu
    Anlaşılan aramış ama bulamamışsınız

    https://www.r10.net/hazir-kod-bankasi...odu-lazim.html
  • 28-05-2009, 00:24:06
    #3
    XST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlaşılan aramış ama bulamamışsınız
    https://www.r10.net/hazir-kod-bankasi...odu-lazim.html
    Hocam hemde nasıla radım ama bulamamıştım. Klavyen dert görmesin.

    +repin hayırlı olsun

    İyi Çalışmalar
  • 28-05-2009, 00:31:38
    #4
    XST
    Üyeliği durduruldu
    10 dakika önce gezerken görmüştüm. Yoksa aramayla çıkaramadım ben de