Msn Popup Kodu Arıyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Msn Popup Kodu Arıyorum
3
●
375
R10.net
Yazılım ve Geliştirici Dünyası
Script Satışı
Ücretsiz Script İstek
Msn Popup Kodu Arıyorum
28-05-2009, 00:12:55
#1
helperman
Merhabalar Arkadaşlar
Sitelerimde kullanmak üzere sağ alt köşeden çıkan msn uyarı penceresi şeklinde olan msn popup koduna ihtiyacım var elinde olan arkadaşlar benimle paylaşabilirse çok memnun olurum.
Örnek
İyi Çalışmalar.
28-05-2009, 00:19:50
#2
XST
Üyeliği durduruldu
Anlaşılan aramış ama bulamamışsınız
https://www.r10.net/hazir-kod-bankasi...odu-lazim.html
28-05-2009, 00:24:06
#3
helperman
XST adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Anlaşılan aramış ama bulamamışsınız
https://www.r10.net/hazir-kod-bankasi...odu-lazim.html
Hocam hemde nasıla radım ama bulamamıştım. Klavyen dert görmesin.
+repin hayırlı olsun
İyi Çalışmalar
28-05-2009, 00:31:38
#4
XST
Üyeliği durduruldu
10 dakika önce gezerken görmüştüm. Yoksa aramayla çıkaramadım ben de
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler