XST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlaşılan aramış ama bulamamışsınız
https://www.r10.net/hazir-kod-bankasi...odu-lazim.html
Hocam hemde nasıla radım ama bulamamıştım. Klavyen dert görmesin.

+repin hayırlı olsun

İyi Çalışmalar