• 20-04-2023, 06:17:14
    #1
    iyisite.NET
    Merhabalar arkadaşlar, elimde daha önce yazdırdığım bir vbulletin yorum botu mevcut.
    İçerisinde site vs gibi hiç bir bilgi ( değiştirebileceğim bir alan ) bulunmadığı için direkt çalışır diye düşündüm ama çalışmadı.
    Sizce ne yapabilirim, bu hususta kodlamadan anlayıp benim göremediğimi belki görebilecek arkadaş olabilir diye düşündüm.

    Bot yazılımı bu şekilde, eğer bakabilirim diyen olursa dosyaları yollayabilirim.

  • 20-04-2023, 06:47:56
    #2
    Veri tabanı bilgilerini girmemiş gözüküyorsunuz. Gönderdiğiniz ekran görüntüsünde.
  • 20-04-2023, 06:49:59
    #3
    iyisite.NET
    omerbulut00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Veri tabanı bilgilerini girmemiş gözüküyorsunuz. Gönderdiğiniz ekran görüntüsünde.
    Hocam, veritabanı bilgileri diğerinde de hiç yoktu. Direkt olarak yukarıda ki kod ile "config" dosyasından otomatik olarak çekiyor.
  • 25-04-2023, 21:59:24
    #4
    iyisite.NET
    Güncel