omerbulut00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Veri tabanı bilgilerini girmemiş gözüküyorsunuz. Gönderdiğiniz ekran görüntüsünde.
Hocam, veritabanı bilgileri diğerinde de hiç yoktu. Direkt olarak yukarıda ki kod ile "config" dosyasından otomatik olarak çekiyor.