• 06-02-2022, 19:46:19
    #1
    twitter Gönderilerime webb app yerine iPhone dan gönderildi yazdırabilmek istiyorum...
    Bilgisi olan varsa, ücretli ya da ücretsiz yardım bekliyorum

    burdan ulaşınız
  • 06-02-2022, 19:47:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    Modlu Twitter Uygulaması indirip denemelisiniz.
  • 06-02-2022, 19:52:11
    #3
    Tarayıcıdan F12 veya oğeyi deneyleye basarak konsolu açınız . Consolda ekrande sol üstte responsive moda alma var telefon iconu oraya basınız , diger yanınızda ekran kalacaktır orada cihaz seçimleri var ordan İphonu seçin eğer twitter window.navigation.useragent methodunu kullanıyorsa sizi iPhone olarak algıkayacaktır. Denermisiniz 😊