twitter Gönderilerime webb app yerine iPhone dan gönderildi yazdırabilmek istiyorum...
Bilgisi olan varsa, ücretli ya da ücretsiz yardım bekliyorum
burdan ulaşınız
"Web app" yerine "iPhone" dan gönderildi yazdırabilmek
2
●188
- 06-02-2022, 19:46:19
- 06-02-2022, 19:52:11Tarayıcıdan F12 veya oğeyi deneyleye basarak konsolu açınız . Consolda ekrande sol üstte responsive moda alma var telefon iconu oraya basınız , diger yanınızda ekran kalacaktır orada cihaz seçimleri var ordan İphonu seçin
eğer twitter window.navigation.useragent methodunu kullanıyorsa sizi iPhone olarak algıkayacaktır. Denermisiniz 😊
eğer twitter window.navigation.useragent methodunu kullanıyorsa sizi iPhone olarak algıkayacaktır. Denermisiniz 😊