Tarayıcıdan F12 veya oğeyi deneyleye basarak konsolu açınız . Consolda ekrande sol üstte responsive moda alma var telefon iconu oraya basınız , diger yanınızda ekran kalacaktır orada cihaz seçimleri var ordan İphonu seçin eğer twitter window.navigation.useragent methodunu kullanıyorsa sizi iPhone olarak algıkayacaktır. Denermisiniz 😊