• 18-03-2020, 18:21:20
    #1
    Arkadaşlar hiçbir kurulum API vs gerektirmeyen şifresiz izlenme/beğeni Scripti vardı bir ara. Arşivinde, elinde olan paylaşabilecek olan var mı?

    Örnek:
    https://igtor.com/
  • 18-03-2020, 18:28:37
    #2
    Elinde olan varsa bende beklemedeyim.
  • 18-03-2020, 18:30:08
    #3
    Şuan böyle bir script kodluyorum uygun fiyattan satışa cıkarmayı düsünüyorum isterseniz bitince sizi bilgilendireyim
  • 18-03-2020, 18:31:26
    #4
    Bmcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan böyle bir script kodluyorum uygun fiyattan satışa cıkarmayı düsünüyorum isterseniz bitince sizi bilgilendireyim
    Referans olabilirim hocam uygunsa sizin için?duruma göre haberleşelim tekrar?
  • 18-03-2020, 18:32:32
    #5
    LuchadoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Referans olabilirim hocam uygunsa sizin için?duruma göre haberleşelim tekrar?
    Bitince yazacagim size hocam
  • 18-03-2020, 18:52:43
    #6
    API olmadan derken ? Havuz mantığı ile mi çalışacak
  • 18-03-2020, 19:08:41
    #7
    Luwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    API olmadan derken ? Havuz mantığı ile mi çalışacak
    API bakiye vs bizim hiçbir işlemimiz olmadan direk scripti kurunca izlenme çekiyordu,elimde vardı ama kaybetmişim. Yedeğinde fln olan varsa gönderir belki diye konu açtım
  • 18-03-2020, 19:10:10
    #8
    LuchadoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    API bakiye vs bizim hiçbir işlemimiz olmadan direk scripti kurunca izlenme çekiyordu,elimde vardı ama kaybetmişim. Yedeğinde fln olan varsa gönderir belki diye konu açtım
    İframe ile çekme işi 2 yıl önce bitti hocam anca API ile çekilir . Eğer iframe ile çekilen varsa hala bilmiyorum
  • 18-03-2020, 19:16:22
    #9
    Luwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İframe ile çekme işi 2 yıl önce bitti hocam anca API ile çekilir . Eğer iframe ile çekilen varsa hala bilmiyorum
    Hocam valla şimdi sistemi hatırlıyorum dersem yalan olurda,dediğim gibi birkaç ay önce forumun birinde denk gelmiştim sistem çalışıyordu. Bakalım dediğimi bilen varsa çıkacaktır zaten