Luwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İframe ile çekme işi 2 yıl önce bitti hocam anca API ile çekilir . Eğer iframe ile çekilen varsa hala bilmiyorum
Hocam valla şimdi sistemi hatırlıyorum dersem yalan olurda,dediğim gibi birkaç ay önce forumun birinde denk gelmiştim sistem çalışıyordu. Bakalım dediğimi bilen varsa çıkacaktır zaten