• 29-09-2022, 14:52:50
    #1
    FBFRY7PRNP
    Hayırlı olsun şimdiden kullanan hocam,kullandığını belirtirse mutlu olurum.
  • 29-09-2022, 14:54:22
    #2
    hahha bunlaridami görecektik r10 da
  • 29-09-2022, 14:59:23
    #3
    dariusrz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hahha bunlaridami görecektik r10 da
    neyi komik ?
  • 29-09-2022, 15:01:54
    #4
    logobiziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neyi komik ?
    yorum yapmicam yorumun hakkinda
  • 29-09-2022, 15:34:21
    #5
    dariusrz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hahha bunlaridami görecektik r10 da
    Haklısın, satarsak memnun kalırsınız dimi hocam?
    Amacınız nedir bilmiyorum ama, iyilik yaparsak bile yaranamıyoruz sanırım?
  • 29-09-2022, 22:41:13
    #6
    gülüp geceyim 1 kere daha