dariusrz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hahha bunlaridami görecektik r10 da
Haklısın, satarsak memnun kalırsınız dimi hocam?
Amacınız nedir bilmiyorum ama, iyilik yaparsak bile yaranamıyoruz sanırım?