WebmasterYeri.com | Webmaster Forumu Açıldı !
5
●868
- 19-03-2015, 19:10:00Sanırım r10 da ki konuları kopyalıyorsunuz.aksamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2015, 19:14:29https://www.r10.net/programlama/14196...k-var-mi_.html
bununla http://www.webmasteryeri.com/diger-a...i_-571516.html
r10 dan bir konunun aynısı orada.
belki yanlış görüyor olabilirim. - 19-03-2015, 20:09:32öyle gördüğünü sanmıyorsun aynen öyle bot ile çerik çekiliyor.chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle