chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/programlama/14196...k-var-mi_.html

bununla http://www.webmasteryeri.com/diger-a...i_-571516.html


r10 dan bir konunun aynısı orada.
belki yanlış görüyor olabilirim.
öyle gördüğünü sanmıyorsun aynen öyle bot ile çerik çekiliyor.