eleştiriler yıkıcı değil tamir edicidir bizler eleştiri yapacazki siz daha iyi bir siteye sahip olun demi
1.) Logo Yok
2.) Pr 0 olan sitelere Kod Çıkmıyor.
3.) Yukarıdaki kontrol ile aşağıdaki farklı bence ikisini biraz ayırıp mesela aşağıdakinin başlığına Ayrıntılı Kontrol Vs. Gibi Bir Yazı....
4.) Kolay Gelsin Umarım Başarırsın
Teşekkürler açıkcası üzerine pek düşmüyorum bu domainin,googlede belli bi yer etsin diye duruyor.Ama varsa bildiğiniz sağlam güzel bi script kurarım arkadaşlar.