eleştiriler yıkıcı değil tamir edicidir bizler eleştiri yapacazki siz daha iyi bir siteye sahip olun demi

1.) Logo Yok
2.) Pr 0 olan sitelere Kod Çıkmıyor.
3.) Yukarıdaki kontrol ile aşağıdaki farklı bence ikisini biraz ayırıp mesela aşağıdakinin başlığına Ayrıntılı Kontrol Vs. Gibi Bir Yazı....
4.) Kolay Gelsin Umarım Başarırsın